Η σέξι Αφροδίτη Καπατσέλη σε... γονατίζει: «τρελαίνομαι για στοματικό»! (photos)



Το καυτό μοντέλο Αφροδίτη Καπατσέλη ξεστόμισε τη δήλωση της χρονιάς «γονατίζοντας» τους άντρες και κάνοντάς τους να παραμιλούν μέχρι... λιποθυμίας.

Είναι- το λέει άλλωστε και το όνομά της- καπάτσα: η Αφροδίτη Καπατσέλη, το γνωστό σέξι μοντέλο, προέβη στην... καυτή δήλωση της χρονιάς, αφήνοντας τους πάντες με το στόμα ανοιχτό (ίσως για συμπαράσταση στην ίδια).

«Δε θέλω να πω κάτι που θα ακουστεί πρόστυχο. Συνήθως στους άντρες αρέσει να τους κάνω στοματικό. Εκεί είμαι καλή γιατί μου αρέσει πολύ κι εμένα! Δεν ξέρω γιατί, μου αρέσει να βλέπω τον άλλο ή να τον ακούω εκείνη την ώρα. Στο σεξ δεν έχω πρόβλημα, με το σύντροφό μου κάνω τα πάντα, εκτός από π@ρτ@ύζες!”

Από το στόμα της, λοιπόν, και στου θεού τ' αυτί!

Τα προσόντα της, άλλωστε, είναι αδιαμφισβήτητα...


Το καυτό μοντέλο Αφροδίτη Καπατσέλη ξεστόμισε τη δήλωση της χρονιάς «γονατίζοντας» τους άντρες και κάνοντάς τους να παραμιλούν μέχρι... λιποθυμίας.